Samtliga fastighetsägare på Brännö ingår automatiskt som medlemmar i Brännö vägförening och betalar en avgift till föreningen. Vägavgiften används framförallt för underhåll av vägarna och faktureras årligen.

I april skickade vägföreningen ut årets fakturor för vägavgift till alla medlemmar. Tyvärr saknar föreningen flera inbetalningar, trots upprepade påminnelser.

Som en sista utväg så kommer vägföreningen därför att skicka vidare fakturor till inkasso, om de inte är betalda senast 25 oktober.

Om ni har glömt att betala och inte kan hitta fakturan – hör av er till kassör Yngve Karlsson för att få betalningsuppgifter på antingen mejl: yngve@developmentpartner.se eller telefon: 076-555 83 62

Bankgiro för vägavgiften är 143-0248

Finns det någon speciell anledning till att det inte går att betala fakturan i sin helhet nu, kontakta vägföreningen för diskussion om lösning.